Kobiety WłączOne w technologie – rusza ogólnopolska kampania
W Orange Polska 40% pracowników to kobiety – to niemal dwa razy więcej, niż szacowana średnia na rynku. Firma rozpoczyna nową kampanię edukacyjno-informacyjną – „WłączOne”, by zachęcić kobiety do rozwijania kariery w branży technologicznej.
Orange od lat mocno stawia na aktywne budowanie zespołów opartych o różnorodność kompetencji i doświadczenia. Firma widzi realne korzyści biznesowe w zróżnicowanym środowisku pracy. Stąd pomysł na kampanię „WłączOne”, której celem jest przybliżenie spojrzenia kobiet na szeroko pojętą branżę tech. W ramach akcji swoim doświadczeniem podzielą się kobiety, które pracują w Orange i osiągają sukcesy w obszarach technologicznych, m.in. w serii podcastów, gdzie opowiedzą, jak planować rozwój swojej kariery w technologiach.
Kampanię rozpoczyna film z realizacji ambientu, który miał miejsce 21 października 2020 w Elektrowni Powiśle. Niecodzienna i interaktywna instalacja wykorzystująca iluzję przezroczystości pozwalała na wideopołączenie na żywo gości Elektrowni ze specjalistkami z Orange Polska. Wszystko za pomocą wielkich ekranów, najnowszych technologii i w zaskakującej oprawie.
– Kampania pokazuje kobiety, które pracują w obszarach technologicznych, poprzez ich zadania i projekty, po to aby zainspirować osoby spoza organizacji do „włączenia się” w ten świat. Dla wielu kobiet obszary technologiczne nadal wydają się niedostępne. Mają wątpliwości czy sobie poradzą, jak odnajdą się w tych nadal męskich obszarach.